התמודדות עסקית בזמן מלחמה
שגרת חירום אינה זרה לבעלי עסקים. גם במגפת הקורונה השוק השתנה והעסקים שינו את הגישה והדרך שבה הם מתנהלים. במקרים כמו של מלחמה – עסקים מתמודדים עם אתגרים נוספים, שלעיתים יכולים להוביל לקריסה, אך יחד עם זאת גם להזדמנויות.
הסיבה לכך היא שמצב מלחמתי משנה את האופן שבו העסק פעל, ולעיתים הברירה היחידה היא לשנות במידה מסוימת לאורך ולרוחב את פעולותיו העסקיות, קרי לייצר הזדמנויות חדשות לצד גישה שמרנית יותר מפני נזקים כלכליים פוטנציאליים.