לוגו שלניר

צרו קשר

שלניר מייחסת חשיבות עליונה לשביעות הרצון שלך ומעמידה לרשותך את הצוות המסור של פניות הציבור לטיפול בפניות. פניות שמתקבלות אצלנו הן הזדמנות עבורנו ללמוד, להעמיק את הקשר אתך, לשפר את החוויה שלך בשלניר ולתקן ליקויים.

 

אנו מתחייבים לפעול מתוך ערכים אלה:

הגינות
נטפל בכל פנייה שלך עד תום בהגינות ובאחריות, בהתאם למערכת נהלים ברורה המבטיחה זאת.

פרטיות
כל המידע שלך שמור היטב כשהוא סודי וחסוי, ואנו מתחייבים שלא לחשוף אותו אלא אם התבקשנו אחרת על ידך או על ידי רשויות החוק.

אמינות
הציפיות והצרכים שלך עומדים לנגד עינינו בכל עת, ונמשיך לפעול כדי להעמיד לרשותך מערכת פיננסית מקצועית, אמינה ויעילה.

שקיפות
אנו מתחייבים לאשר בכתב, בטלפון או ב-SMS את קבלת הפנייה שלך. תשובה מלאה תישלח לאחר בירור מקיף בתוך 45 ימים מקבלת הפנייה.
אם הבירור ידרוש זמן נוסף וחריג, נעדכן אותך על כך.

להגשת פניה כאמור, ניתן למלא את פרטי הפונה ונושא הפניה בכל אמצעי התקשורת המפורטים להלן:

השדות המסומנים ב * הינם שדות חובה

פרטים נוספים

טלפון ראשי: 03-5176111
 

הצהרת נגישות עסק

  • מעלית
  • שירותי נכים
  • מרכזיה טלפונית מונגשת
  • חניה נגישה
צרו קשר
Scan the code
דילוג לתוכן