לוגו שלניר

ניכיון צ'קים – כיצד זה מתבצע ולמי זה טוב?

לא צריך להיות מומחה גדול בניהול עסקים כשלמעשה די להיות בעל עסק בישראל, 

כדי לדעת שעל מנת שהעסק יזכה להזדמנות לה הוא ראוי ועל מנת שיצליח ליהנות מיציבות כלכלית, 

המהווה את התנאי הבסיסי לצמיחה, יש לספק לו את תזרים המזומנים לו הוא זקוק, המהווה עבורו אוויר לנשימה.

לרוע המזל, במציאות הכלכלית של ימינו, לא אחת בעלי עסקים נקלעים למצבים מאתגרים בלשון המעטה, שבהם נבצר מהם להגיע למצב שבו יש בידיהם די כסף נזיל לתחזוקה הבסיסית של העסק.

 בדיוק כאן נכנס לתמונה המונח ניכיון צ'קים, שלעתים נדמה שרב הנסתר בו על הגלוי. במאמר שלפניכם נפרט אודות המשמעות של המונח ונסביר כיצד הוא יכול לעבוד לטובתכם ולשרת אתכם נאמנה.

2024 צ'קים

על קצה המזלג - מה זה בדיוק ניכיון צ'קים?

ניכיון צ'קים הוא תהליך שבו בעל עסק מעביר את הצ'קים הדחויים שניתנו לו על ידי הלקוחות, לגוף מימון חוץ בנקאי, אשר ממיר לו את הצ'קים לתשלום במזומן, בתמורה לאחוז מסוים מהשווי שלהם.

 העסקה מבוצעת באופן חוקי לגמרי, באישור ממשלתי ותחת הפיקוח הצמוד של משרד האוצר. החברות החוץ בנקאיות מחזיקות ברישיון ממשלתי לנכות צ'קים ופועלות בהתאם להוראות החוק לאיסור הלבנת הון, כך שמצד אחד בעל העסק יכול ליהנות מתזרים מזומנים ומצד שני לישון בלילה בראש שקט בידיעה כי לא פעל בניגוד לחוק.

הפתרון הנוח והמשתלם ביותר

ניכיון צ'קים דחויים מאפשר לבעל העסק להימנע מבחירה בפתרונות אטרקטיביים פחות כמו לדוגמה: הגדלה של מסגרת האשראי הבנקאית (שבתורה תגרום לניפוח ההוצאות בשל הריביות והעמלות הגבוהות), שימוש בביטחונות שהיו אמורים לשמש את בעל העסק לפתרון משברים גדולים בעתיד, כניסה לחובות גדולים ועוד.

 כמובן שבמקרה הגרוע ביותר, תזרים המזומנים הלקוי עלול לגרום לסגירה מוקדמת של העסק, כמו שקורה לצערנו לא אחת בישראל של שנת 2015.ש

כיצד לבחור חברה שעוסקת בניכיון צ'קים?

על מנת לבחור בחכמה את החברה שתספק לכם את השירות של ניכיון צ'קים, ראשית עליכם לבדוק האם החברות השונות המציעות לכם את השירותים שלהן בתחום, אכן מחזיקות ברישיון לעסוק בתחום הניכיון מטעם משרד האוצר. לאחר מכן, עליכם לבצע סקר קצר שבו תבדקו מול איזו חברה הכי משתלם לעבוד במובן של שיעור ההחזר הגבוה ביותר מערך הצ'ק, או לחילופין שער ריבית ניכיון אטרקטיבי.

כמו כן מומלץ לעבוד אך ורק מול חברות מומלצות ובעלות מוניטין, ומול חברות שמספקות שיק מזומן/העברה בנקאית באופן מידי או סמוך ככל האפשר למועד קבלת הצ'ק.

לקבלת פרטים נוספים ולתיאום מועד לפגישת ייעוץ, אתם מוזמנים להתקשר לטלפון מספר 03-5176111 וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר בטופס "צרו קשר" ונציגי השירות של החברה יחזרו אליכם תוך זמן קצר.

לעבוד רק מול המקצוענים בתחום

חברת שלניר יעוץ ושיווק עסקי בע"מ מהווה את חוד החנית של התחום בישראל ותשמח לסייע לכם להפוך את הצ'קים הדחויים שבידיכם לכסף מזומן, על מנת שתוכלו להמשיך ולהפעיל את העסק שבניתם במו ידיכם.

 למען השקט הנפשי שלכם, נציין כי כל העסקאות של ניכיון צ'קים המתנהלות בחברה מתבצעות באישור משרד האוצר ותחת ההיתר של הרשות לאיסור הלבנת הון.

הצהרת נגישות עסק

  • מעלית
  • שירותי נכים
  • מרכזיה טלפונית מונגשת
  • חניה נגישה
צרו קשר
Scan the code
דילוג לתוכן