לוגו שלניר

ניכיון צ'קים עם חברת מימון לעומת בנקים

אם יש לכם עסק קטן או בינוני, יש לכם לא מעט דאגות על הראש. בין השאר, אתם צריכים לדאוג לתזרים המזומנים שלכם. אתם צריכים לוודא שההוצאות שלכם לא עולות על ההכנסות וצריכים לוודא שהתקבולים נכנסים לחשבון הבנק בזמן.
אחת מהבעיות המרכזיות בתזרים המזומנים של עסקים ובעיקר עסקים קטנים, היא התמודדות עם צ'קים דחויים כחלק מהגבייה. דרך פשוטה ויעילה להתמודדות עם תופעת הצ'קים הדחויים היא ניכיון צ'קים. ניכיון צ'קים יכול להיות בבנק ויכול להיות באמצעות חברה למימון אך יש הבדלים בין שתי האופציות הללו. ההבדל העיקרי הוא ההתנהלות מול המערכת הבנקאית המסורבלת, על כל המשתמע מכך, לעומת התנהלות פשוטה ויעילה ובהליך מידי מול חברות המימון.

ניכיון צ'קים בבנק, לא כל כך פשוט

כמעט לכל עסק קטן, בינוני או גדול היה דין ודברים עם נציגי הבנק. הבנקים כידוע, לא עושים את החיים קלים לבעלי עסקים וזה מתבטא בעיקר בהתמקדות במצב הכלכלי העכשווי. הבנקים עורכים בדיקות, בודקים כדאיות, מוודאים שהכול בסדר, מבקשים ערבויות והבירוקרטיה עלולה לקחת לא מעט זמן. עובדה זאת חשוב מאד לקחת בחשבון. את הבנקים מעניין בעיקר מצבו הנוכחי של העסק, גם אם העסק בעל פוטנציאל לעתיד מזהיר וכל מה שהוא צריך הוא מימון בשביל לקנות סחורה, לשלם לעובדים, להתקדם ולהתפתח, הבנק עלול לעצור את זה. כשמדובר על ניכיון צ'קים, בעל העסק עלול לעבור מסכת ייסורים, עד שהוא יקבל את האישור המיוחל. לאחר שכבר קיבל את האישור לניכיון הצ'קים הדחויים שברשותו, יסכים הבנק להעביר רק חלק מסכום הצ'קים ואילו את יתרת הסכום ישאיר בידייו הבנק כבטוחות, עד לפרעון הצ'קים.

הפתרון – ניכיון צ'קים בחברות פרטיות.

התמורה המועברת במועד ניכיון צ'ק או מספר צ'קים, עשויה להיות משמעותית מאד לתזרים המזומנים של העסק.
חברות המימון ,מאפשרות הזרמת כל סכום הצ'קים שנוכו, בניכוי עמלה. שירות ניכיון צ'קים בחברות המימון הוא פשוט, יעיל ומידי.
בעוד שבבנק מרגע הפניה לחברת המימון ועד להעברת הכספים לחשבון הבנק של החברה, לחלוף זמן רב ולעתים אף ימים, בחברות המימון ההליך עשוי לערוך פחות משעה.

הצהרת נגישות עסק

  • מעלית
  • שירותי נכים
  • מרכזיה טלפונית מונגשת
  • חניה נגישה
צרו קשר
Scan the code
דילוג לתוכן